Friday, March 26, 2010

充满惊奇的一天 Suprising day

今天,我像往常一样,自己一个人去工作.由于今天马来人要拜神,所以我很早就吃了午餐(正确来说是早餐,我在四点时吃了夜宵)那些马来人出去吃饭,就是"打仗"的时间了-他们在星期五出去时间有两个小时.我当我像往常工作时,突然有那么亲切的声音唤我,我立刻朝那声音望着,我惊讶!万万没想到我会在工作时遇到她.不过我装作没有表情,怕她认为我在不爽地瞪她.过后的下午,经理说最近我很拼搏,不过,我并没有感觉,因为,我已经习惯做事不是缓慢,就是太快,快起来别人根本看不出我的步骤.
晚上,我忍不住,终于看了她的fb,她竟然写了我意想不到的话:
"今天竟然遇到他。。而且今天的他比那次和之前更好看,感觉也不一样。。他还是比较适合坐在office里工作。。。可能是那专心工作的样子。。哈哈,我还是比较喜欢看别人专心做工的样子"
Today, i walking alone to work as usual. Usually malay colleague will go to surau for praying at friday, thus i went out earlier for lunch(actually is breakfast, due to i having supper at 4am) When they for for lunch, means i'll even busy, as they takes 2 hour time to having lunch and pray. When i working, suddenly i can heard a sound. The soft voice calling me, and i look over the place where the voice comes, and i SHOCKED! I would never imagine of i'll meet her again while i working. But, i pretend no feeling and continue my work, and i scared of she thought that I stare on her more than looking her

No comments: