Wednesday, January 20, 2010

穿煲了...

昨天晚上,我终于又忍不住打电话给学妹了.本来我只是问候她,顺便邀请她找时间出来吃饭;怎知道,信息中,她只是一味拒绝,聊了一阵子,我却意外地说出了我的心地话.很羞...
原本我要隐瞒的,原来她早就已经发觉了,我只好打电话给她,老老实实的告诉她.临挂电话前,我还说了很傻的问题.其实,我和她也很清楚知道,纵使她的前男友对她有点过分,现在的她还对她的前男友还有一丝挂念.
不知道将来会怎样呢?如果天赐良机,我一定会好好把握,关心,疼爱女朋友...

yesterday night, i had call to jr again. initially only attempt to call her for appoint for lunch, yet, she decline by send sms. then, while we sms, i had tell her truth. paiseh...
i dun wan to let her know, but since she have noticed it, i had to tell her. before close conversation, i'd ask her silly question. actually, she and i know, even though of her ex had broke up with her, yet she still hoping of recover the relationship between her ex with her.
dunno la. wat'll happen in the future? if a good girl give me a chance, i'll appreciate it, i'll try my best to take care and love tat girl...

No comments: