Monday, January 11, 2010

不想再想!

我开始觉得,我开始逃避。为什么呢?
最近,我竟然会为了一个我关心的学妹,几乎每天想办法安慰她。最近因为她和她男朋友分手,分手后的现在,她不但还带着悲伤,她还无心学习。没想到,她的存在,会让我久已冷却的心动摇了,影响我的集中力。刚才午饭时,我悄悄开了她新开的部落,我看了后,心有点酸的感觉,午饭后的工作,我的集中力破裂而犯了错误。我很久没有犯错咯。
她昨天还问我,问我之前问她“如果有人在她生日时送她生日礼物,还问她能否给那男生机会吗?”那个问题,为什么会问她,和那男生到底是谁。我只回答“其实我相信你已经有了答案了吧?”那已有一段时间了。我根本不想再提,因为,已经过了,而且,我怕,就算她现在知道我的隐喻,她也未必接受,甚至可能友情破裂。往年,以及现在,我也不想承认,但是,我的心知道。这个答案可能只有我知道吧?
我不想让她知道,因为我知道,她不可能会让我的。我只能暗地里祝福她。

I can feel, i am hiding. y?
Recently, i have initialtive to cheer my junior. She just brokeup with her bf, until now, her sadness affect her education. I wouldn't believe, her exist had affect me, affect my concentration. Just now, i view her blog as i finish my lunch. I feel helpless when i saw her blog. Then, lost concentration makes me did a mistake. WTH, i had long time didn't make mistake la!
Yesterday she ask me, regarding of I ask her in previous time, wat I ask is"If when ur birthday, some1 give present to u, and in same time request u to give the boy chances, will u accept?" She ask me y ask her like tat time and who the guy. I only answered"I guess u actually have answer, right?" It's been a while, and I dun wan to said it again. Coz, it passed. Moreover, I really fear. If she know answer, I afraid she won't accept it, fear of even lost a friend. Past, and now, I dun wan to admit. Yet, My heart knows. I think, only I know the answer.
I dun hope she know. I afraid of she won't accept when she know.
Wat can I do is, wishes her good luck...
Dun always sad. U r grown up. U should learn how to always be cheer even bad things comes...
Take care...

1 comment:

Anonymous said...

hmm...i guess u nt admit of u like ur jr,izit?