Thursday, May 6, 2010

我不懂能不能坚强下去

今天,我像往常一样,打电话或信息她。可能是我喜欢她,所以差不多每天都会信息她吧?其实,我每天都很怕,很怕她会越来越讨厌我。虽然我有想过希望她会接受我,可是,我这段时间找她都是出自我的心以朋友来关心她的。其实我并没有抱大希望她会应邀我的生日outing,可是当我问她时,她却说她会在前一天,星期五,找她的男朋友。我很明白,一年多的感情总难分清的。虽然说是分手,可是她很爱她的男朋友,总想再复合,再想试试来证明。虽然,我也是过来人,曾经试过这样,但是,不懂是不是我喜欢她,我很痛心。我尝试面对这些话,虽然我没有流泪,可是,我觉得我的人崩溃了,完全没有精神了。。。我很想哭,可是,我哭不出,因为,我不能露出脆弱的我。我以前也经历过无数的悲事,好朋友的逝世,同事朋友的唾弃,背信弃义,我也经历过不少,我也没有沮丧,掉泪,我不能因为私人感情问题而倒下!

2 comments:

Ray said...

hi.i m ur fans.last year buy c901 from u.it reli nice n i like it very much.tq of ur recommendation.
i had go thru ur post.i nt understand much,bt,i feel u very concern dat gal.i can tell u dat u nt like her,bt u eventually love her.i thk i knw of she had broke with her bf,bt I dunno reason.if u reli hope she be urs,y u dun try to tell her?better risk to prove wheter u may b her true prince or nt than do nth.at least u tried ur best,right?
lastly,all de best 4 u n gd luk.hopefully ur belove will become urs

Vincent Lee Wai Meng said...

Hi. I'm glad of ur satisfaction to ur C901. Although i dun have idea of who u r, due to i'd sold a lot of C901 to many respective customer, anyway, i'll take ur comment and share to others.
I guess, I can't put down everything... As long as things are really good for me, i'll try my best to get. That's me. Kinda weird, right? Same situation, i think tat girl is really good. U know, wat i mean